Bisserup Strand Kro

Generel information ved selskaber


Velkommen til fest på Bisserup Strand Kro

 

Vores festkoncept er, at du som kunde selv sammensætter menuen og selv vælger, hvor længe arrangementet skal vare.

I vores drikkevarer ad libitum pakker, er lokaleleje, duge, service m.m. inkluderet, og det er det antal timer, du vælger drikkevarer i, der bestemmer arrangementets varighed.

Det vil altid være billigst at afslutte et frokostselskab inden kl. 17, da dette giver os mulighed for at afholde et selskab mere om aftenen, ligeledes er det også billigst at afslutte et aftenselskab senest kl. 23, da vi så ikke skal have personale på i 2 holds skift.

Vi er klar over, at konfirmationer tit kan være udfordret mht. starttidspunkt, men skulle sluttidspunktet blive senere end kl. 17, så lad os tage en snak om en løsning.
Festarrangementer er min. 4 timers arrangementer.


Ønsker du ikke at have drikkevarer ad libitum, men ønsker du at afregne drikkevarer efter forbrug, eller ønsker du at medbringe dine egne drikkevarer, er dette en mulighed, der vil så blive opkrævet et gebyr, der dækker lokaleleje, service, duge m.m. Dette skyldes bl.a. at priserne på alle vores festmenuer er udregnet efter konceptet ad libitum på drikkevarer.

 


3 retters menu & Buffet:

Vores 3 retters menuer og buffeter er for min. 25 voksne, det er muligt at bestille til mindre, men du betaler for min. 25 personer. Dette gælder også lokalelejen, der er inkl. i drikkevarer ad libitum pakkerne.

Børn under 12 år får 40% rabat.

Skulle der være specielle ønsker til menu'er, er vi altid imødekommende med at ændre i menu'erne.

Festarrangementer er min. 4 timers arrangementer.


Se priser på drikkevarer med eller uden ad libitum, velkomstdrink, kaffe og natmad under vores 3 retters menu'er






Opdækning:

Opdækning til 3 retters menu og buffet er med hvide duge og hvide eller terracotta farvede servietter.

Bordene er ovale og der kan sidde fra 6-8 personer.

 

Det er tilladt selv at medbringe egne dekorationer til bordene, såfremt dette ønskes.

Det er tilladt selv at medbringe ekstra slik/småkager.

Hvis man vælger at medbringe kage, der kræver ekstra service, koster dette kr. 25 pr. person.

Det er tilladt selv at medbringe chips til fri bar og velkomstdrink.

 


Børn

Børn under 12 år, der skal have samme menu, får 40% rabat. Dette gælder ligeledes på pakkerne, der indeholder drikkevare ad libitum og lokaleleje.

Ønskes ikke samme menu, kan der vælges en børnemenu. Du betaler dog stadigvæk for drikkevarer ad libitum pakkerne.

 


Depositum

Depositum er kr. 100,- pr. person,  hvilket indbetales ved booking af arrangement.

Et depositum refunderes ikke, hvis selskabet aflyses, det bliver modregnet på afholdelsesdagen.


 

Afbestillingsbetingelser

Arrangementet kan frit afbestilles inden 2 uger før afholdelse, dog modregnet depositum.

 

Frem til 2 dage før afholdelse af arrangementet, kan dette afbestilles med betaling på 25% af den samlede bestilling. Aflyses arrangementet mindre end 2 dage før afholdelse afregnes 50% af den samlede bestilling.

 

Endelig antal er bindende og skal oplyses senest  8 dage inden afholdelse af arrangementet.

 

OBS!

Ved selskaber der overstiger kr. 50.000,- skal 25% være indbetalt 2 hverdage inden afholdelse

og de resterende 75% på dagen inden festens start.


Der kan afregnes med følgende: kontanter, dankort, visa.